کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، از کارمندان نمونه این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری در مراسم تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه دانشگاه در سالن امام علی(ع) ستاد که با حضور جمعی از کارمندان نمونه و معاونین وی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و لزوم زمینه‌سازی جامعه برای ظهور اظهار داشت: داشتن زیست مؤمنانه و رسیدن به این مرحله برای ظهور ضروری است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه با بیان اینکه تقدیر از کارمندان نمونه یادآور حرفه مندی و تعهد بالای آنان در مراکز درمانی بهداشتی است، افزود: جنس کار کارمندان در مراکز پزشکی نسبت به سایر ارگانها متفاوت است؛ بنابراین تأکیدم این است که از واژه حرفه مندی برای کارکنان این مراکز استفاده کنم.
 
وی همچنین بر پشتیبانی ستاد دانشگاه از مراکز اجرایی تأکید کرد و گفت: باید ستاد دانشگاه نگاهی عادلانه بر توزیع منابع مراکز اجرایی داشته باشد و بعد از آن توجه به ستاد دارای اهمیت بالایی است.
 
در ادامه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه رسیدن و ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه تنها با تحمل سختی‌ها و تلاش همگان تحقق خواهد یافت، اظهار داشت: جامعه سلامت دوران سختی را در همه‌گیری ویروس کرونا گذراند و کارکنان را خیلی فرسوده کرد.
 
دکتر سیامک محبی اضافه کرد: همکاران عزیز معاونت توسعه می‌توانند با اقدامات خلاقانه‌ای که دارند اندکی از فرسودگی همکاران و پرسنل عزیز جلوگیری کنند؛ برای مثال حضور در محل کار همکاران و شنیدن برخی تنش‌ها و چالش‌های آنان از سوی مدیران و مسئولان می‌تواند کمک زیادی به بهبود کارشان کند.
 
در بخشی از این مراسم دکتر حکیم الهی رئیس بیمارستان خیرین سلامت نیز طی سخنان کوتاهی انجام‌وظیفه به بهترین نحو ممکن در انجام امور را مورد توجه قرار داد و گفت: جایگاهی که در آن هستیم امانتی الهی است که خداوند متعال بر دوشمان قرار داده و باید امین باشیم؛ در غیر این صورت خائن بوده و در امانتی که بر عهده‌مان قرار داده ‌شده خیانت کرده‌ایم.
 
ارائه گزارش از سوی دکتر زهرا زارعی مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم پیرامون نحوه انتخاب کارمندان و مدیران نمونه دانشگاه در سال 1401( سومین جشنواره سپاس) از دیگر بخش‌های این مراسم بود که انجام شد.
 
در پایان این مراسم از 61 نفر از کارمندان و مدیران نمونه دانشگاه در سال 1401(سومین دوره جشنواره سپاس) با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.
 
در این مراسم از فاطمه یزدیان فرد، کوثر بازیار و فرهاد اشکوه از حوزه ریاست، محمد پاده بان، ناصر فرزانه راد و حسین بربری از معاونت توسعه، محبوبه جندقی و منظرالسادات شهیدی شادکام از معاونت درمان، دکتر اکرم مهراندشت از معاونت تحقیقات و فناوری، محمدصادق فریدی و مهران لاچینی از معاونت دانشجویی فرهنگی، فاطمه سادات سعادت فرد و سحر مالکی از معاونت آموزشی، فهیمه اشعریان مقدم و روح‌الله یوسفی از معاونت آموزشی- دانشکده ، شیرین وفایی و صادق عباسی از معاونت غذا و دارو به‌عنوان کارمند نمونه تجلیل به عمل آمد.
 
همچنین مریم ملااحمدی از مرکز دندانپزشکی سلامت، زهرا امیری فرد، مهدی معارف وند، عباس بخشی، مرتضی ایمانی، مریم شیدایی، فاطمه ظهرابی و مجید کهندانی از مرکز درمانی شهید بهشتی(ره)، منوچهر چاقری، محمدصادق باقر زاده فرد، حسن احمدی، مهرداد دادگر و امیر ابراهیم گل از مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، زهرا گمار، معصومه یوسفی، علی حیدری، معصومه قاسمی، ربابه اصغری و محسن آجن کان از مرکز حضرت معصومه(س)، مهدی نقدی، روح‌الله ناصری، پروانه بیرانوند، فریدون مشهدی، غلامرضا یاری و رضا وفایی از مرکز کامکار- عرب نیا، اکرم جوادی، عالیه امینی، احمد غفار زاده مطلق، حسین حاجی اسماعیلی، حسین کریمی، گوهر سادات موسوی رزوه و مهدی ساعدی کیا از مرکز آموزشی درمانی خیرین سلامت به‌عنوان کارمند نمونه انتخاب شدند.
 
از معاونت بهداشتی نیز حمید حاج مهدی، مریم حیدری، محمد گودرزی، مریم ساسانی، حمیده عبدالهی، انسیه حاجیلو و زهره کزازلو و از مرکز آموزشی درمانی شهدا زهرا حاجی لو، سمیه مردی خواجه غیاثی، بهناز احمدیان، مریم اکبری الهیار و سمیه زارعی به‌عنوان کارمند نمونه انتخاب شدند.
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید