پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت فرارسیدن سال جدید و عید نوروز


به نام خالق هستی

بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم
یا‌مقلّب ‌القلوب‌ و‌الأبصار،‌ یا‌ مدبّر‌ اللّیل‌و‌النّهار،‌ یا‌محوّل‌الحول ‌و‌الأحوال،‌ حوّل‌حالنا‌ الی‌احسن‌الحال


اساتید بزرگوار، کارکنان شریف و دانشجویان گرامی دانشگاه علوم پزشکی قم

بهار و تازه شدن طبیعت، یادآور رستاخیز عظیم انسان و جهان است، آنگاه‌ که روزگار تغییر می‌یابد و دل‌ها در انتظار بشارت بهار منقلب می‌شود. عید نوروز یادآور طراوت، نوآوری و نواندیشی، جوانی، نشاط و خلاقیت است. نوروز، عیدی است که بافرهنگ توحیدی ایرانی شکل‌گرفته و آیینی است که با حرکت خدایی و الهی انسان تطابق دارد. بهار فرصتی دوباره برای مشاهده قدرت الهی در زنده کردن طبیعت و نو شدن زندگی و زمانی مناسب برای بازاندیشی و دوراندیشی در عالم خلقت و تأمل در مورد آینده و هدف خلقت انسان است.

در سال ۱۴۰۰ بی‌تردید توفیقات حاصل‌شده در ارائه خدمات ماندگار و شبانه‌روزی حوزه‌های مختلف امدادی، بهداشتی، درمانی و نظارتی، آموزشی، پژوهشی و... مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم و تأمین سلامت و جلب رضایت خاطر زائران و مجاوران گران‌قدر شهر کریمه اهل‌بیت(س)، حاصل همت، تلاش کم‌نظیر همراه باروحیه نوع‌دوستی و سعه‌صدر کلیه کارکنان خدوم و مؤمن دانشگاه می‌باشد که نمونه بارز آن، ارائه خدمات شبانه‌روزی حوزه‌های مختلف مجموعه دانشگاه در جلب رضایت خاطر دوستداران اهل‌بیت(ع)، در عید بزرگ نیمه شعبان می‌باشد که به همه عزیزان خسته نباشید عرض می‌نمایم.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم، از تمامی شما عزیزان و بزرگواران به جهت تلاش‌های ارزنده در حوزه‌های مختلف دانشگاه که منجر به کسب افتخاراتی ارزشمند در سال ۱۴۰۰ شد، صمیمانه سپاسگزاری نمایم و ضمن آرزوی سالی پربرکت همراه با صحت و توفیق روزافزون از درگاه ایزد متعال، حلول سال جدید را به شما و خانواده‌های محترمتان تبریک عرض می‌نمایم.

 

دکتر مهدی مصری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید