پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدا


بسمه تعالی


رسول خدا(ص) می فرماید :
بالاتر از هر کار خیری، خیر و نیکی دیگری است تا آنکه فردی در راه خدا کشته شود، و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خیر و نیکی نیست.


شهید و شهادت حقیقتی زنده و تاریخی دینی است که برای زنده نگه‌داشتن آن باید از هیچ تلاشی دریغ نکرد؛ بی‌شک امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک این عزیزان است و برگزاری کنگره شهدا فرصتی برای ادای دین به روح پاک و بلند و رفیع این بزرگ‌مردان می‌باشد؛ چراکه شهدا جان در طبق اخلاص نهادند تا ملتی برای همیشه پرچم‌دار نهضت‌های اسلامی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی بماند و اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه از امنیت برخوردار است مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام کشور است.

به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا، کنگره شهدا در سطح ملی برای دومین بار بعد از 28 سال در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد که بی‌شک برگزاری این کنگره به‌منزله پایان کار نبوده و ادامه خواهد یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت و شهدای سلامت از جامعه پزشکی و دانشگاهیان عزیز به‌ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم می‌خواهم به منظور پاسداشت فداکاری‌ها و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز در اجلاسیه باشکوه کنگره ملی شهدای استان قم که 26 آبان ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.


دکتر مهدی مصری
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید