• 1402/07/04 - 11:56
  • 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی فرا رسیدن 26 سپتامبر برابر با چهارم مهرماه « روز جهانی بهداشت محیط» را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در پیام دکتر مصری آمده است:
 
روز جهانی بهداشت محیط فرصت مغتنمی برای بزرگداشت و قدردانی از زحمات و دانش افرادی است که با فعالیت منسجم و عملکرد تعیین‌کننده خود، در راستای ارتقاء امر بهداشت و حفظ سلامت آحاد جامعه و نگهداری محیط‌زیست تلاش می‌کنند.
 
تلاش‌گرانی که با همت والا و به جان خریدن سختی‌های شغل خویش سلامت فردی و اجتماعی را تضمین و با فعالیت‌های شبانه‌روزی خود، سختی‌های این حرفه را پذیرفته و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده‌اند.
 
بی‌شک دنیای امروز با تغییر سبک زندگی و تغییر الگوی مصرف و همچنین بروز بیماری‌های نوظهور نقش به سزا و فعالیت این عزیزان را صدچندان کرده و بار مضاعفی بر دوش جهادگران بهداشت محیط نهاده است که دستیابی به شاخص‌های استاندارد جهانی و ارتقاء بهداشت محیط بدون حضور کارشناسان و مهندسان این حوزه امکان‌پذیر نخواهد بود.
 
اینجانب ضمن عرض تبریک روز جهانی بهداشت محیط به اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این حوزه از تمامی خدمات شایسته و ارزشمند این عزیزان قدردانی کرده و سلامتی، تندرستی و توفیقات روزافزون برای آنان در خدمت به جامعه از درگاه خداوند متعال خواستارم.
  • گروه خبری : اخبار,عکس و گزارش تصویری
  • کد خبر : 58632

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید