• 1401/04/14 - 10:46
  • 794
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پزشک ایرانی ارولوژیست برتر دنیا شد

دکتر ناصر سیم فروش، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، جایزه ارولوژیست برتر انجمن جهانی اورولوژی را کسب کرد.

دکتر ناصر سیم فروش استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی این جایزه را با حضور بیش از پنج هزار نفر از برترین اورولوژیست‌های دنیا، در کنگره جهانی ارولوژی و در منترال کانادا دریافت خواهد کرد.

جایزه Distinguished Career Award، یکی از مهمترین جوایز SIU است که دارای اعتبار بسیار بالای علمی و بین المللی است.

این جایزه به افرادی تعلق می گیرد که در "دوران شغلی خود " اثرات مهم و قابل توجهی در رشته اورولوژی داشته اند، دریافت این جایزه یک موفقیت و دستاورد مقطعی نیست بلکه مربوط به دستاورد طول عمر حرفه ای یک اورولوژیست است.

انتخاب استاد گرانقدر، دکتر سیم فروش به عنوان برنده جایزه Distinguished Career Award در انجمن جهانی اورولوژی، یک افتخار بزرگ ملی و جهانی برای جامعه علمی و ارولوژی است.

این دستاورد ارزنده نقطه عطفی در اورولوژی و پزشکی ایران محسوب می شود ضمن این که این جایزه برای اولین بار به کشوری غیر غربی اعطا شده است.

این جایزه نشان از اثرگذاری مهم رشته اورولوژی، در ابعاد جهانی است و نه صرفا یک تاثیر ملی یا منطقه ای، با نیم نگاهی به اسامی بزرگانی که سالهای قبل این جوایز را کسب کرده‌اند اهمیت آن بیش از پیش مشخص می شود.

دکتر سیم فروش چندی پیش نیز با حضور در قم در هشتمین همایش گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی ایران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شرکت و گفت: در مورد قرآن و عترت هرچه صحبت کنیم کم است، چرا که اثرات آن و بهره گیری از آموزه های دینی در وجود انسان همواره جاری خواهد بود.

وی تاکید کرد: عظمت خداوند به حدی است که یک بخش کوچکی از بدن انسان اگر دچار مشکل شود می تواند به پایان زندگی انسان منجر شود که این نشان دهنده عظمت خداوند است و ما باید همواره با اقامه نماز و قرائت قرآن شکرگزار این خالق عظیم باشیم.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 52061

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید