گزارش تصویری

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد

طی مراسمی از خدمات محمدمهدی احمدی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی و محمدمهدی زرندی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه که با حضورحجت الاسلام والمسلمین طاهری مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سالن امام علی(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی بایستی اهداف مد نظر انقلاب اسلامی را دنبال کند، گفت: امروزه شاهد ثمرات نهالی که انقلاب اسلامی در برخی کشورهای منطقه غرس کرده هستیم.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه به نقش بسیج در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: با توجه به دشمنی‌های کشورهای معاند، جمهوری اسلامی بایستی با دو بال اخلاقی و علمی و دانش به مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب برویم.


وی با اشاره به بیانات امام راحل که دانشگاه‌ها را محل اصلی رجوع جامعه معرفی کرده‌اند، ابراز کرد: بنا به فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری باید سعی در رفع نیازهای مادی و معنوی جامعه داشته باشیم.


دکتر مصری ادامه داد: فلسفه کار بسیج دانشجویی علاوه بر اینکه وحدت و همدلی بین دانشگاه و جامعه را بر عهده دارد این است که در جهت بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری حرکت کند.


همچنین مسئول بسیج دانشجویی استان قم در این جلسه، به روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم اشاره و عنوان کرد: دانشجویان بسیجی بایستی فعالیت‌شان را در حوزه‌های مختلف از جمله حرکت در راستای برقراری عدالت با قوت تمام انجام دهند.


دکتر علیرضا محمدی بسیج را نماد یک سازمان انقلابی تام دانست و گفت: بسیج به دنبال تامین منافع شخصی و عمومی نیست؛بلکه اهداف ناب انقلاب را دنبال و در پی تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید