• 1402/04/28 - 12:19
  • 734
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

لزوم توجه به افزایش رضایتمندی مردم از خدمات دولتی/تقدیر از فعالان حوزه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر اهمیت افزایش و ارتقای رضایتمندی در مجموعه دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مصری در آیین گردهمایی کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه، مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی را نیروی انسانی آن مجموعه دانست و بیان داشت: توجه به مقوله فرهنگ‌سازمانی در راستای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی از مهم‌ترین مؤلفه‌های  تحول و تعالی نظام اداری است.
 
وی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و ابراز داشت: حوزه منابع انسانی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های دانشگاه، جایگاه ویژه‌ای در نیل به اهداف عالیه نظام سلامت و پاسخگویی اجتماعی دارد و در این مسیر توجه به آموزش و توانمندسازی کارکنان و باز توزیع منابع انسانی در جهت رفع کمبودها و خدمت‌رسانی حداکثری، نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کند.
 
دکتر پوررضا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز ضمن تأکید بر جذب، پرورش و حفظ نیروی انسانی کارآمد به‌عنوان پیشران و موتور محرک دانشگاه خاطرنشان کرد: هر چه در یک سازمان به این امر بهای بیشتری داده شود قطعاً باعث رشد و ارتقای خود آن مجموعه خواهد شد.
 
وی افزود: بنا داریم با گسترش ارتباط مؤثر و استفاده از نظرات و تجربیات همکاران در تمامی مراکز، به‌عنوان کسانی که در خط مقدم خدمت‌رسانی مشغول فعالیت هستند، به سمت پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر حرکت کنیم و در مسیر همدلی و همراهی در پیشبرد امور بسیار راه گشا خواهد بود.
 
در پایان از منتخبان حوزه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم با اهدا لوحی قدردانی شد.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 57953
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید