رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد:

طرح تحقیقاتی و ارزیابی سندرم متابولیک و سبک زندگی سالم با استفاده از طب ایرانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: توجه به طرح تحقیقاتی و ارزیابی سندرم متابولیک و سبک زندگی سالم با استفاده از طب ایرانی نیز دیگر مسائلی است که باید مورد توجه بوده و مورد اهتمام قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معاونین و مدیران دانشگاه با حضور در مزرعه فدک از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت سبک زندگی سالم گفت: توجه ویژه به سبک زندگی سالم، تغذیه سالم و ارگانومیک، حفظ و توسعه محیط زیست مورد تاکید است که این مزرعه الگویی برای این مسائل است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت استفاده از تجریبات افراد موفق گفت: تجارب موفق پیشکسوتان در عرضه تولید غذای سالم، مکتوب و راهبردی عرضه شود و باید بکوشیم تا با بهره گیری از این ظرفیت ها و تجربیات در توسعه غذای سالم بکوشیم.
 
دکتر مصری به گروه کاری امنیت غذایی اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های مهم ما که در آن کارگروه نیز مطرح کرده ایم، تولید محصولات غذایی سالم است، محصولات به دور از سموم و با کاشت اصولی که به عنوان غذای سالم در اختیار بشریت باشد.
 
وی با اشاره به اهمیت بهره گیری از علم روز گفت: بهره گرفتن از هوش مصنوعی باتوجه به ویژگی های اقلیم استان، در کنار تجارب موفق پیشکسوتان، دو محور مهم تغذیه سالم و سبک زندگی سالم است.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: توجه به طرح تحقیقاتی  و ارزیابی سندرم متابولیک و سبک زندگی سالم با استفاده از طب ایرانی نیز دیگر مسائلی است که باید مورد توجه بوده و مورد اهتمام قرار گیرد.
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید