• 1400/04/23 - 11:15
  • 1326
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رقابت 63 کاندیدا در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان قم














دکتر پرهام رئیس هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان قم در خصوص شرایط و نحوه برگزاری این انتخابات گفت: این دوره از انتخابات در استان قم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ برگزار خواهد شد.

دکتر پرهام ادامه داد: یک شعبه ثابت در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم در نظر گرفته شده است و یک شعبه سیار برای حضور در تمامی بیمارستانها پیش بینی شده است.
وی درباره جزئیات بیشتر روز انتخابات، تصریح کرد: فرایند اخذ رای فقط به صورت حضوری می‏ باشد و امکان رای دادن به صورت وکالتی میسر نمی‏ باشد همچنین کارت ملی و کارت عضویت در سازمان نظام پزشکی همراه رای‏ دهندگان باشد.
دکتر پرهام افزود: در این دوره از انتخابات در استان قم ۶۳ نفر کاندیدا شده‏ اندکه در ۶ گروه پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاه، مامایی و کارشناسان پروانه‏ دار رقابت خواهند کرد و حدود ۴۰۰۰ نفر واجد شرایط رای دادن می باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت الزامات مربوط پیشگیری بیماری کرونا در روز انتخابات، بیان کرد: رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، فاصله‏ گذاری مناسب و عدم تجمع در محل اخذ رای از نکات حائز اهمیتی است که در روز انتخابات لازم است با دقت رعایت شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 45149

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید