• 1401/12/16 - 14:19
  • 1780
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راه‌اندازی تیم واکنش سریع دانشگاه علوم پزشکی قم در مسجد مقدس جمکران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ارائه خدمات تیم واکنش سریع در زمان ضروری و بحرانی بوده و در حالت عادی و به‌صورت سرپایی خدماتی ارائه نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مجید محبی به راه‌اندازی تیم واکنش سریع دانشگاه در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان اشاره و اظهار داشت: این تیم با حضور 40 نفر نیروی انسانی متشکل از پرستار و یک پزشک در محل شبستان کاظمین مستقر خواهد بود. 
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه این تیم پتانسیل پذیرش و خدمات‌رسانی به 100 بیمار در روز را دارد، گفت: ارائه خدمات تیم واکنش سریع در زمان ضروری و بحرانی بوده و در حالت عادی و به‌صورت سرپایی خدماتی ارائه نمی‌کند. 
 
وی افزود: این تیم در صورت نیاز بیماران را با آمبولانس به بیمارستان نکویی و ولیعصر(عج) انتقال می‌دهد و نیروهای مستقر در شبستان کاظمین در هر شیفت کاری 15 الی 20 نفر هستند که به‌صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می‌پردازند. 
 
دکتر محبی ابراز داشت: با توجه به اینکه اوج جمعیت مشتاق و خیل عاشقان به حضرت ولیعصر(عج) امشب به مسجد مقدس جمکران خواهند آمد تیم حاذق پرستار و پزشک مستقر در شبستان آمادگی کامل برای ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن را به زائران و مجاوران دارند. 
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان خاطرنشان کرد: خدمات ارائه‌شده در این محل شامل تخلیه و تریاژ اضطراری بوده و با تعاملی که با مرکز شبانه‌روزی دارالشفای مسجد مقدس جمکران و اورژانس دارند به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 56598

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید