• 1403/03/30 - 20:22
  • 631
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت از هیچ تلاشی برای رفاه و معیشت پرسنل دریغ نخواهیم کرد

دکتر مهدی مصری در جلسه مشترک هیئت رئیسه این دانشگاه و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری استان، با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات و پرداخت های پرسنلی همواره از اولویت های دانشگاه بشمار می رود افزود: متأسفانه تأخیر در پرداخت مطالبات دانشگاه از سوی شرکت های بیمه مانع از تحقق بسیاری از برنامه ها و اولویت ها بویژه پرداخت معوقات پرسنل شده است.

 
وی اجرای طرح های متعدد در راستای جبران زحمات کارکنان نظام سلامت از قبیل ترمیم حقوق، افزایش میزان رقم اضافه کار و تقویت سطح خدمات و پرداختی های رفاهی را از جمله اقدامات و برنامه های وزارت بهداشت برشمرد و گفت در سطح دانشگاه نیز با بهره گیری از همه ظرفیت ها و منابع درآمدی نسبت به پرداخت مطالبات، پیش بینی تسهیلات بانکی قرض الحسنه، توسعه خدمات رفاهی و پرداخت تعرفه پرستاری برنامه داریم. 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید برجایگاه ویژه پرستاران در نظام سلامت و تقدیر از زحمات شبانه روزی آنها در ایام مختلف و ارائه خدمات مراقبتی و درمانی به بیماران گغت: جامعه پرستاری در کنار سایر ارکان نظام سلامت حضور فعال دارد و در برهه های گوناگون بویژه کرونا با تعهد همراه با تخصص بر بالین بیماران حضور داشتند.  
 
دکتر مصری افزود: نیروی انسانی کارآمد و متخصص سرمایه های اصلی نظام سلامت هستند و در طرح ها و برنامه های اجرایی باید بهره وری و افزایش انگیزه مورد توجه جدی قرار گیرد. 
 
 در این جلسه اعضای سازمان نظام پرسناری نیز به بیان دیدگاه ها، نظرات و مسائل در زمینه های مختلف شغلی، معیشتی و رفاهی پرستاران شاغل در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم پرداختند.
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 61508