• 1400/05/12 - 20:03
  • 1036
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

درآینده‌ ای نزدیک مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای استان به ۱۷ مرکز می‌ رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه هماهنگی گسترش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا استان بر ضرورت همکاری سایر دستگاه‌ها در امر واکسیناسیون تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه هماهنگی گسترش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا استان بر ضرورت همکاری سایر دستگاه‌ها در امر واکسیناسیون تاکید کرد و اشاره کرد: در ایام شیوع کرونا کادر بهداشت و درمان سختی‌ ها را به جان خریده و از سلامت مردم ضیانت می‌ کند اما امکانات و نیروهای ما محدود است و با توجه به فرسایشی شده بحران، انتظار است سایر نهادها به یاری دانشگاه آمده تا فرایندهای طراحی شده با سرعت و کیفیت بهتری اجرایی شوند.

دکتر قدیر با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۰ هزار دوز واکسن در استان قم تزریق شده است گفت: برنامه‌ ریزی شده است تا با راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون، تزریق روزانه واکسن در استان قم بین ۸ تا ۱۰ هزار دوز در روز برسد.

دکتر قدیر با اشاره به اینکه امروز با تزریق ۹ هزار دوز واکسن، رکورد تزریق واکسن در استان شکسته شد افزود: با فراهم شدن زیر ساخت‌ ها و ورود محموله‌ های واکسن داخلی و خارجی، استان قم به استاندارد‌ های کشوری تزریق واکسن در کشور رسید.

وی نیاز استان برای سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون را ۱۷ مرکز عنوان کرد و افزود: تاکنون ۱۰ مرکز در استان قم راه اندازی شده است و با افزایش مراکز تجمیعی به ۱۷ مرکز درآینده‌ ای نزدیک، فرایند واکسیناسیون در استان قم سرعت می‌ گیرد.

  • گروه خبری : اخبار,کرونا
  • کد خبر : 46521

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید