• 1401/12/15 - 11:22
  • 1479
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

خدمات رسانی درمانی به زائران مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با نیمه شعبان 120 نفر نیرو متشکل از پزشک متخصص و عمومی و کادر درمان و سایر نیروها در درمانگاه شبانه‌روزی دارالشفاء جهت ارائه خدمات در ایام نیمه شعبان مستقر خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) اظهار داشت: با برپایی جشن‌های اعیاد شعبانیه در سطح استان قم به‌ویژه آستان مقدس حرم کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران ارگان‌ها و نهادهای مربوطه تمهیدات ویژه‌ای به همین مناسبت اندیشیده‌اند. 

 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده‌باش کامل حوزه‌های درمانی، بهداشتی و پشتیبانی در این ایام را موردتوجه قرار داد و گفت: پیگیری‌های لازم در هر سه حوزه انجام‌شده و فراخوان نیروهای امدادی درمانی انجام‌گرفته و بین آن‌ها تقسیم‌کار صورت پذیرفته است. 
 

وی در ادامه به آماده‌باش درمانگاه شبانه‌روزی دارالشفاء مسجد مقدس جمکران جهت خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران برای نیمه شعبان اشاره و ابراز داشت: این مرکز درمانی خدمات دندانپزشکی، زنان، رادیولوژی، آزمایشگاه و...به زائران و مجاوران به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کند. 
 

دکتر مصری با بیان حجم بالای زائران نیمه شعبان امسال اظهار کرد: با توجه به این موضوع پزشکان عمومی و متخصص به‌صورت افتخاری از شهرهای اطراف تهران، اراک، ساوه و کاشان برای خدمت‌رسانی به زائران اعلام آمادگی کرده‌اند. 
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان خاطرنشان کرد: درمجموع 120 نفر نیرو متشکل از پزشک متخصص و عمومی و کادر درمان و سایر نیروها در درمانگاه شبانه‌روزی دارالشفاء جهت ارائه خدمات در ایام نیمه شعبان مستقر خواهند بود.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 56575

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید