تجلیل از فعالیت های نیروهای اورژانس 115 قم/ تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بر ارائه خدمات مطلوب به همشهریان

آیین تجلیل از تلاش های نیروهای اورژانس 115 قم و همچنین کارشناسان ایمنی بیمار با حضور دکتر مصری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

دکتر مصری در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای اورژانس 115 قم گفت: اورژانس تلاش های گسترده ای در زمینه خدمات رسانی به همشهریان انجام می دهد که قدردان آنها هستیم و در تلاش بوده تا بتوانیم نیازهای لجستیک و نیروی انسانی این مجموعه را نیز برطرف کنیم.
 
وی افزود: یکپارچه سازی و هوشمند سازی خدمات یکی از مسائلی است که باید اورژانس 115 قم دنبال کند و در تلاش هستیم تا با راه اندازی مجتمع آموزش عالی فوریت های پزشکی در راستای ارتقا سطح دانش و فعالیت های این مجموعه بکوشیم.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم تدوین کدهای اخلاقی و فقهی را مد نظر قرار داد و گفت: از استان قم انتظار می رود تا در این مسیر قدم برداشته و در تدوین این مسائل بکوشد.
 
دکتر مصری همچنین به روز ایمنی بیمار اشاره کرد و گفت: خدمات کارشناسان ایمنی بیمار بسیار مهم و تاثیرگذار بوده که از تلاش های این عزیزان نیز تشکر می کنیم.
 
وی افزود: اصل توجه به گفتگو با بیمار و اخلاق پزشکی و همچنین پاسخگویی اجتماعی از جمله مسائلی است که باید همواره مد نظر باشد که کارشناسان این حوزه باید بررسی کنند.
 
جلیل گودرزی سرپرست اورژانس 115 قم نیز در این جلسه گفت: روزانه هزار و 500 تماس با اورژانس 115 قم گرفته می شود و اورژانس روزانه 300 ماموریت شهری و جاده ای را انجام می دهد.
 
شایان ذکر است در پایان این جلسه از تعدادی از پرسنل اورژانس 115 و همچنین کارشناسان ایمنی بیمار دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی شد.
 

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید