تأکید معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم مبنی بر رعایت مصرف بهینه انرژی در فصل سرما

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم بر لزوم توجه ویژه دانشگاه به موضوع اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در فصل سرما تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر کوروش دالوندی اظهار داشت: مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه در راستای اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در فصل سرما دقت و توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر بازرسی‌ها و نظارت‌هایی که در سطح دانشگاه به موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی انجام می‌شود، ابراز کرد: حفظ منابع و سرمایه‌های اصلی کشور و همچنین فرهنگ‌سازی و تعریف نحوه استفاده از انرژی در سطح دانشگاه‌ها وظیفه‌ای است که بر دوش دانشگاهیان گذاشته‌شده است.

وی حرکت در راستای ذخیره‌سازی انرژی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این زمینه باید از اتلاف انرژی جلوگیری کرد و در این زمینه با شناسایی کانون‌های مصرف و تولید انرژی آن را مدیریت کرد.

دکتر دالوندی بر لزوم مصرف بهینه انرژی در مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه تأکید مؤکد کرد و گفت: امید است گام‌های مؤثری در راستای پرداختن به موضوع مصرف بهینه انرژی در سطح دانشگاه برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: تنظیم درجه حرارت اتاق‌ها، شست‌وشوی دیگ بخار و به‌روزرسانی تجهیزات در راستای کمک به کاهش انرژی در مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه انجام‌شده است.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید