• 1400/08/26 - 15:36
  • 1643
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

برگزاری تجمع و تظاهرات واکسن هراسی در قم در شان این شهر مقدس و مراجع دینی و علمی نیست

واکسیناسیون مستمر و منظم باید در کنار رعایت دستورات بهداشتی مدنظر باشد.

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس گفت: روند ابتلا، بستری، مراجعین و تست های مثبت کرونا در قم خوشبختانه نزولی است و میانگین فوتی بیماران کرونایی این هفته نیز با کاهش روبرو بوده است.

وی افزود: استفاده از ماسک و واکسیناسیون دو امر مهمی است که به هیچ عنوان نباید فراموش شود و امیدواریم که همشهریان عزیز همواره به این دو نکته توجه داشته تا گرفتار پیک جدید کرونایی نشویم.

دکتر قدیر ابراز داشت: واکسیناسیون مستمر و منظم باید در کنار رعایت دستورات بهداشتی مد نظر باشد و افرادی که نوبت دوز دوم و یا سوم واکسن آنها رسیده است، حتما به مراکز واکسیناسیون یا مراکز جامع سلامت مراجعه و اقدام به تزریق واکسن کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: استان قم با چنگ و دندان در حال تزریق واکسن به مردم است و تبلیغات چهره به چهره و حضور در منازل را آغاز کرده است و با این روند، اگر اسم قم به عنوان کانون ضد واکسن مطرح شود، اجحاف و تعدی به اقدامات جامعه سلامت است.

وی ادامه داد: در استانی که مراجع عظام تقلید، علما، طلاب و اساتید حوزه های علمی به عنوان مراجع علم دینی و اساتید و پزشکان به عنوان مراجع علم پزشکی واکسن را تزریق کرده اند، برگزاری تجمع و تظاهرات و مراسم های واکسن هراسی، بی توجهی به شان این عزیزان است.

دکتر قدیر تاکید کرد: ما کار خود را به صورت تخصصی تا آخرین لحظه انجام می دهیم چرا که به کار خود ایمان داریم و انتظار داریم که نهادهای دیگر نیز، همانند گذشته در کنار جامعه سلامت باشند.
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,کرونا
  • کد خبر : 48258

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید