• 1401/03/03 - 10:03
  • 404
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتخاب قم به‌عنوان استان برتر ثبت اثر در نخستین جشنواره ملی مشارکت اجتماعی سلامت

استان قم توانست در نخستین جشنواره ملی مشارکت اجتماعی سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رتبه نخست ثبت اثر را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم این جشنواره برای اولین بار باهدف نشان دادن مشارکت‌های اجتماعی و گسترش امر خیر در کشور، برگزار شد که استان قم توانست با ارسال 849 اثر رتبه اول را در ارسال آثار به خود اختصاص دهد.

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اهدا لوحی به دکتر حسین خاکی مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، از تلاش‌های وی قدردانی کرد.

در متن لوح تقدیر دکتر مصری آمده است:

جناب آقای دکتر حسین خاکی

مدیر محترم سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت

خدمت صادقانه به مردم و سعی در جلب رضایت آنان از اهداف بنیادین و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و سعادتی است که اجر الهی را برای متعهدان به آن به همراهی می‌آورد.

کسب مقام نخست جشنواره مشارکت‌های اجتماعی سلامت، موهبتی است الهی که با لطف حضرت دوست به دستان توانمند جنابعالی سپرده شد تا معنای مسئولیت‌پذیری را با تجلی خدمت صادقانه، جلوه‌گر نمایید.

بدین‌وسیله ضمن تبریک کسب این عنوان، مراتب سپاس خود را از تلاش و خدمات شایسته و ارزشمند جنابعالی اعلام می‌دارم و از درگاه ایزد منان، دوام عزت و سلامت و تداوم حضور در جهت ترقی و ابقای اهداف این دانشگاه را مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر مهدی مصری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 51423

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید