اجرایی شدن ماموریت کلان پروژه «سبک زندگی ایرانی اسلامی» از سوی وزارت بهداشت با مسئولیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم در پاسخ به سؤال رسانه‌ها پیرامون اجرای کلان پروژه «سبک زندگی ایرانی اسلامی» گفت: برنامه ارائه شده از سوی این دانشگاه بعد از دفاع از طرح پیشنهادی به تصویب وزارت بهداشت رسیده و به دانشگاه ابلاغ شده است.

به گزارش وبدا قم، دکتر رحیم عالی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه در راستای عمل به برنامه های بالادستی و ابلاغی از سوی وزارت بهداشت برنامه های متنوعی به دانشگاه ها ابلاغ شده است افزود: از جمله اهداف مورد نظر در برنامه ششم توسعه کشور، نقشه جامع علمی کشور و برنامه تعالی دولت سیزدهم است که وزارت بهداشت و درمان اقدام به تعریف ماموریت های کلان مساله محور و کاربردی در سال 1401برای هریک از دانشگاه ها نموده است.

وی ادامه داد: در این راستا ماموریت کلان پروژه سبک زندگی ایرانی اسلامی طی نامه شماره 6386/700/د در تاریخ هشتم بهمن 1401 به دانشگاه علوم پزشکی قم تکلیف و  واگذار شد و وزارت متبوع برای حصول اطمینان از راهبری دقیق، استفاده از تمامی ظرفیت های دانشگاه و حسن انجام طرح های ابلاغی مسوولیت اجرای آن را به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح کشور واگذار کرده است.
 
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای اجرای این ماموریت کلان تیم توانمندی از اعضای هیئت علمی مرتبط(بیش از 20 نفر) در جلسات متعدد اقدام به تنظیم برنامه اجرایی نمودند. 
 
عالی افزود: برنامه ارائه شده از سوی این دانشگاه بعد از دفاع از طرح پیشنهادی به تصویب وزارت بهداشت رسیده و به دانشگاه ابلاغ شده است.
 
وی ادامه داد آقای دکتر آزادبخت عضو  هیئت علمی دانشگاه به عنوان مدیر اجرایی این کلان پروژه تمامی امور راهبری اداری، مالی و علمی را بر عهده دارد.

 

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید