گزارش تصویری

پزشکان نمونه بیمارستان شهید بهشتی قم تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور دکتر مصری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم، از پزشکان نمونه بیمارستان شهید بهشتی قم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم دکتر مهدی مصری طی سخنانی با بزرگداشت زادروز حکیم و دانشمند ابوعلی سینا و تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی استان اظهار داشت: بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های شبانه‌روزی و زحمات پزشکان، پرستاران و کلیه جامعه سلامت استان به‌ویژه در دوران اپیدمی ویروس کرونا قدردانی کنم.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم تلاش‌ها و ایثارگری پزشکان در همه شرایط را قابل‌ستایش و مثال‌زدنی دانست و گفت: در شرایط سخت کرونا بسیاری از پزشکان گمنام و بدون آنکه نامی از آنان بر جای بماند انجام‌وظیفه کرده و خوش درخشیدند.


وی ابراز کرد: با وجود مشکلات ساختاری، کمبود نیروی انسانی و خستگی پرسنل و کارکنان در بیمارستان‌ها خدمات حوزه سلامت قابل‌تقدیر بوده و علیرغم این مشکلات، جامعه سلامت استان قم خوش درخشیده است.


دکتر مصری با اشاره به نقش حوزه سلامت در تصمیم سازی، تصمیم‌گیری و بسیاری امور دیگر خاطرنشان کرد: بایستی در راستای کاهش کمی‌ها و کاستی‌های خدماتی، بهداشتی و درمانی استان حرکت کرده و خدماتی در شأن استان قم به همشهریان عزیز قمی ارائه کنیم.


همچنین در این مراسم دکتر یاسر فروغی رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی ضمن قدردانی از زحمات کلیه پزشکان و تبریک این روز به آنان اظهار کرد: پزشکان نمونه این بیمارستان بر اساس معیار و ملاک‌هایی چون میزان رضایتمندی بیماران، عدم شکایت بیماران و پرسنل از آنان و عملکرد خود پزشکان انتخاب شده‌اند.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید