• 1400/10/25 - 12:43
  • 1209
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قم میزبان اولین همایش اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری اولین نشست اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

دکتر مصری گفت: این همایش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف برنامه صیانت از جمعیت، برگزار می شود.

 

وی افزود: بررسی وضعیت جمعیت در استان، نگاه کلان وزرات بهداشت و درمان به بحث جمعیت، وضعیت موجود از لحاظ جمعیت و چالش های پیش رو و همچنین اقدامات وزارت بهداشت، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تاکید بر شرح وظایف دستگاه ها از جمله موضوعاتی است که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

 

وی بیان داشت: جای این مباحث و بررسی این موضوعات در استان قم است که می توانیم از غنای علمی و ژرفای فکری مجموعه فرهنگی استان، بهره ببریم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این همایش فردا یکشنبه 26 دی ماه در سالن شهید یخچالی مجتمع دانشگاهی پردیس علوم پزشکی قم برگزار می شود.

 

دکتر مصری گفت: در این نشست قرار است، دکتر حیدری معاون بهداشتی وزیر بهداشت، دکتر سیم فروش مشاور عالی وزیر بهداشت، دکتر برکاتی مدیر کل دفتر سلامت جمعیت و خانواده، دکتر بانکی پور رئیس کمیسیون ویژه جمعیت مجلس و حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه سخنرانی کنند.

 

شایان ذکر است این نشست با رعایت دستورات بهداشتی و تهویه هوا برگزار و در فضای مجازی نیز از طریق لینک vc.muq.ac.ir/mbehdasht قابل دسترسی خواهد بود.

 

  • گروه خبری : اخبار,جوانی جمعیت
  • کد خبر : 49312

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید