• 1401/01/07 - 13:33
  • 1150
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به منظور رفع نیاز بهداشتی، درمانی ساکنین منطقه شهر قائم انجام گرفت؛

تکمیل و افتتاح مرکز جامع سلامت بقیه الله همزمان با هفته سلامت

مهندس موسوی مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به منظور رفع نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه محروم شهر قائم، مرکز جامع سلامت بقیه الله با 540 متر‌ مربع زیربنا و در زمینی به مساحت730متر همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم؛ مهندس موسوی مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه درباره این پروژه گفت: این مرکز با هزینه 45میلیارد ریال و با 540 متر‌ مربع زیربنا و در زمینی به مساحت730متر از مهرماه سال 1400 شروع و در مدت 6ماه احداث شده است.

مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه همچنین گفت: هزینه این پروژه طبق تفاهم نامه‌ای مابین کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم، به طور کامل توسط کمیساریای عالی پناهندگان تامین گردید.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت 95درصدی، در مرحله اتمام  و نصب تجیهزات است و قرار است در هفته اول اردیبهشت ماه همزمان با هفته سلامت به بهره برداری برسد.  

وی گفت: این مرکز انواع خدمات بهداشتی درمانی از قبیل؛ دندانپزشکی، مامایی، تزریقات و واکسیناسیون، سلامت روان و... را ارائه می‌دهد.

موسوی در انتها افزود: تمامی مراحل این پروژه تحت نظارت فنی کارشناسان منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه انجام گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 50473

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید